Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy zaledwie kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu czy spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy najczęściej zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszystkie ważne i przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie nowa dyrektywa delegowanie pracowników. Jeżeli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.